feb(er)uari och lite till



allt börjar med en cyberkväll för längesedan, lampskärmshattar var en hit. sedan, februari... var väl aningen ostabil  och sedan kul ibland. hade ett lov nånstans i februari som jag chipsade mig igenom på sofies vardagsrumsgolv. lovet var ungefär såhär: finner mig och sofie i hennes soffa framför TV:n. vi kollar på repriser på svt 2. "österlens trädgårdar" samt något om en urkass kör med white trash-brudar och schlager-hits. tittar bort från TV:n för att möta mobilskärmen och ser att klockan är fyra på morgonen... jaha...

på slutet var det nån fest där nått gick snett och sedan hittade jag en plunta whisky i min väska. jippie!

i fredags stod plötsligt nå jävla brud från stockholm i min dörröppning. nej alltså skojar ba, hon är bäst. inte bara någon jävla brud. jag och stockholmska rödluvan lurade hem min kära mate ida genom att locka med ca sex liter alkohol. utan hennes vetande stod stockholmy bakom min garderobsdörr och bara väntade på att få överaska genom att skjuta ifrån sig dörren med ett roger pontare-move (obs: när vindarna viskar mitt namn spelades i bakgrunden och när refrengen kom genomfördes planen).

ja alltså. februari-mars. har mest bara varit dum i huvudet och hånglat.


kommentarer
Postat av: frida

alltså...din blogg är så bra.

2012-03-14 @ 17:51:33
URL: http://sketchesoflife.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback