jag har drömt om torr asfalt ett tag nu

äh! jag kommer nog tillbaka strax. det är ju trots allt soligt (så pass att en vaknar svettig med solen i ögonen på morgonen. man går upp, luktar sig i armhålorna, imponeras lite av sig själv och startar något med beatles för det känns somrigt)

allt är bara väldigt konstigt för tillfället. det finns oväntade vändpunkter bakom varje hörn och det går bara inte att gömma sig. Gör mest bara ironi av mitt liv för tillfället, och det är ju... kul.

Ska återgå till min bff i sängen med alla tomma (shopliftade) ölburkar.

livet:


kommentarer
Postat av: jempa

haha så himla lyckli av att få klottra snoppar, och så många dessutom!

2012-03-04 @ 15:38:59
URL: http://jenizupan.blogspot.com
Postat av: Idn

oh I love you darling <3

2012-03-04 @ 21:33:35

Lämna avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback