tjugohundraelva passerade

januari

bagatellkonflikter och kaffehäng, hängde i stockholm under jullovet.

februari


träffade sofie som hade gått i min klass i ett halvår, utan utbytta ord.


mars


april




maj

bortglömd studiedag (allt jag minns var att det var en torsdag)



parkhäng i all ära


juni

ja, ni ser ju. drog till denna kukiga festival för tredje gången, man gör konstiga saker när man inte vet bättre.

svettig dag med soffbärning genom k-na-town

spenderade en vecka på död ö i skärgår'n (när cigaretterna tog slut drog vi hem)

juli

säljerydsfestivalen är allt en trevlig liten festival 

drog till stockholm av ren vana med ebbs.

augusti

efter en smutsig (och kameralös) emmabodafestival träffade jag ebbs som tycktes varit frånvarande så länge (en vecka).


september
 


oktober

skaffade mig aningen kortare hår


november

ännu mer häng i stockholm

räddade en kanin från djuraffärsdöden. camel.

december

 

kommentarer
Postat av: lollouise

massamassamassa superfina cphärliga bilder.

2012-01-11 @ 02:11:11
URL: http://denniskorv.blogg.se/
Postat av: Random tjej.

Du har en mycket fin blogg!

2012-01-12 @ 22:18:53

Lämna avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback