siestafestivalen för längesedan (åk inte dit)


kommentarer
Postat av: Anonym

varför?!?!

2011-11-20 @ 16:11:58
Postat av: Sandra

anonym: det är en fjortisfestival. nog för bra musik, okej, MEN: campinglivet SUGER, eller, majoriteten av besökarna suger. Helt fel stämning där, det är inte direkt "gå fram till vilket camp som helst och du är välkommen" det är snarare "säger HEEEEYYY!!! och får en sned blick av en grupp blondiner i spetstrosor och uppknäppta skjorts". så jävlar hemskt, var hur många som helst som låg och solade under festivalen, SOLADE. uuuhhh..... OCH jag blev stoppad två gånger av fjortisar som ville att jag skulle fota dem med sina iPhones så de kunde lägga ut på facebook... säger bara... DRA TILL EMMABODA ISTÄLLET

2011-11-20 @ 19:36:32
URL: http://mellankrigen.blogg.se/
Postat av: Sandra

för att inte tala om att de har världens sämsta vakter också! argh... de väljer campplats åt en (mitt i någon annans camp) och slänger ut folk utan anledning, typ folk som kastar omkring BADBOLLAR (ja, såna, uppblåsbara, tyngdlösa)

2011-11-20 @ 19:38:36
URL: http://mellankrigen.blogg.se/
Postat av: .

vad har du använt för kamera? feta bilder!

2011-11-21 @ 19:44:08
Postat av: Sandra

ännu en anonym: en hederlig Minolta hi-matic gf!

2011-11-21 @ 20:29:38
URL: http://mellankrigen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja jag måste verkligen hålla med om att bilderna visar hur otrevligt det är där!



Ser ju hel skönt ut!

2012-01-04 @ 12:41:55

Lämna avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback